Sunday, February 22, 2009

Olvasás/Reading

Még Kinga, Bence anyukája, dobott nekem egy blogos labdát, amire reagálni akartam. Öt függőséget kellene felsorolnom. Ahogy olvastam mások bejegyzését, mindenki inkább viccesen közelítette meg a kérdést. Azt hiszem a család/gyerek, netezés, csoki vitte az anyukák körében az első helyezéseket. A függőség szóról inkább egy negatív szokás jut eszembe nem pedig vmi olyan amit nagyon szeretek vagy nem tudok élni nélküle. Amíg ezeken gondolkoztam, készítettem az alant látható kis videót. Így megvan az az egy szokás ami nálunk az egész családban, már-már függőségnek nevezhető, és ez az olvasás. Hagyományos értelemben, könyvet vagy újságot valahol összegömbölyödve vagy éppen kinyúlva. Gyakran elhangzik nálunk a gyerekek részéről "Anya nincs mit olvasnom, menjünk el a könyvtárba!" Mostmár Áron is gyakran mélyed el egy-egy könyvben.
A labdát tovább nem gurítom, mert ahová küldeném ott már más megelőzött :-)

No comments: