Wednesday, February 2, 2011

Jégjelentés


Mostanában kicsit akadozik a blogírás. Valami mindig van ami miatt nem jutok hozzá. Áron is volt beteg, most Bálint és én lábadozunk. Jelenleg az időjárás miatt már második napja nincs iskola és holnap sem mennek. Egy komolyabb front vonult végig az ország nagy részen. Mi egy jó adag jeget kaptunk belőle. Egy napig esett az onóseső, hódara, hó, jégdara mix. Ennek eredménye képpen mindent jég borít. Ami elsőnek hónak látszik az is mind jég. Hallomásból tudjuk, hogy a főbb utak már járhatóak, de amíg a mellékutak csupa jég addig nem tudják elindítani az iskolabuszokat. Egy kicsit én is kimentem megnézni a jeges valóságot. Sőt még a fényképezőt is kivittem, ezzel együtt egynagyot vágódtam, szerencsére én is meg a gép is megúszta. Egy ismerősöm nem ilyen szerencsés, mert már gipszben van a karja.

No comments: