Thursday, March 6, 2008

Matekverseny/Math Bowl

Jankáéknál tegnap lezajlott az éves matekverseny. Nem kis büszkeségünkre első helyezést értek el. Bár egyszerre sok csapat versenyzik, a csapatok koruk és iskolájuk mérete alapján több kategóriába vannak elosztva. Pl. majdnem 20 csoport jött össze tegnap, de Jankáék csak 4 másik csapattal voltak versenyben. 4 forduló volt, és egy fordulón belül 7 kérdés, amit felolvastak ill. kivetítettek. Minden fordulóban 3-3 diák szerepel. Minden fordulóban hetedik kérdés az egyben hívatott lenne eldönteni egy holtversenyt (tiebreaker), Jankák holtversenyben lettek elsők, mivel mindkét csapat csak egy kérdést rontott és pont ugyanazt.
Janka and her team won first place at their division.
Én megemlékeztem arról, hogy tavaly ilyenkor Kitti negyedikes csapatának szurkoltam, ők másodikok lettek. Én nagy pocakkal, kicsit hátfájósan, de nyugalomban ültem végig a versenyt. Most Áron után mászkáltam aki remekül érezte magát mindaddig amíg elcsúszott a parkettán és beütötte a száját, pont akkor akartam őt is lefényképezni.
Janka a fordulója előtt.
Itt már munkában.
Aki éppen nem versenyzik az a pontozásban segít.
Néhányan a győztes csapatból.
A polójukra ez volt írva: Veni Vidi Vector, I came I saw I did some math (jöttem, láttam, egy kicsit matekoztam)
Hátulra pedig az új szlogen: Being Smart is the new cool. (Kb. annyit jelent: Okosnak lenni a menő manapság)

1 comment:

Anonymous said...

Gratula Jankának a szuper eredményért! :)